Güzel Sözler Com.TR
Güzel Bir Söz Söylemek Gerektiğinde



Güzel Sözler «  
  » En Son Eklenen isyan Sözleri
- Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen boşuna yorma ...
1671 2 0
hayat öyle bişeyki dostundan çok düşmanın tutuyo elini düşmanından ç ...
3403 1 0
Gecelerden ayazı sevmem.. ya gündüz olmalı ya gece.. namludan çıkan ...
899 0 0
insan yaşamak için savaşlara girer hayatında, sevmek için kalbine sö ...
2605 2 0
BEN BÜYÜK SEVDALARIN ADAMIYIM SEVERSEM DESTAN KIZARSAM KATLİAM ...
1331 0 0
Sevgiler Sahte İnsanlar Kahpe Hayatınız Plan ALLayınızzz Yalan ...
930 0 0
Ayakta ölmek diz üstü yaşamaktan iyidir ...
1346 0 0
ELİMİ SALLASAM ELLİSİ SANAMI KALDIM LAN q.t LALESİ...!! ...
2449 0 1
Bana Gelip Seni Seviyorum Dersen Bende! Derim..♥ Birgün Ban ...
9749 24 0
Cesaretim bittiği yerde esaretim başlar beni sevmeyen sevdikten sonr ...
3817 5 3
Az Kalsın Adını Feriha Koyacaktı Tavşanım o Düzenbaz.
(Tavşanı T ...
1347 1 1
• Neden mi Sevmiyorum ?
• Kucαk kucαğα sαrı ...
7359 8 2
HéRŞey YaLanLa ßaşLamış YaLanLa Devam étmiŞ KöR oLSa ßu GözLér ßeLKi ...
2199 2 3
DuVaRa Sırtımızı YasLadık DUVAR Çöktü,DosTa Sırtımızı YasLadık DOST ...
16353 32 18
Kurşun Gibiyiz Adres Sormayız Delikanlıyız Döneklik Yapmayız Kimseni ...
7171 22 1
Haksızlıktı bu Tanrım.!Sırf çocukken anne babamın söyledikleri sağda ...
24956 8 5
“Neydi o ses” -Sen misin? Sen mi geldin yine? "Susuyo ...
26948 22 7
‎'Benim kelime haznem çok geniştir' derdim. Senin bir kelimene ...
24790 20 4
Sen nerden bileceksinki, seni her gece silahın şarjörüne doldurup ka ...
16037 12 6
‎'Off dudağım acıyor' dediğimde, 'Öpeyim de geçsin' diyen sevg ...
25392 19 1
Çocukken Bir Kez Ağlasam Benim Olurdu HERŞEY.Şimdi Günlerce Ağlıyoru ...
24451 33 3
Hani hic sözünden cıkmazdın ? Hani etiğin yeminler nerde ? Senin s ...
8015 8 3
birgün gururunu yenipde bana dönmeye karar verirsen:sakın dönme .çün ...
9060 19 2
Bilinmedik Bir Huzun Var iCimde Bir Gariplik Anladimki Ya Ben Fazlay ...
6231 3 2
küçükken,büyükler yanağımı sıkıp"bu büyüyünce çok canlar yakacak"der ...
13594 8 1
Kabul ediyorum: En büyük hatam, yüzüme gülen herkesi kendim gibi san ...
15630 20 3
KendiNe iyi Bak Dedin Ve Gittin Ne Yani iyi Bakmazsam Geri GeLirmisi ...
6164 4 2
Yαptığım tek doğru şey , en büyük yαnLışımdı benim , çünkü ...
11944 15 2
Dünyaya GeLDik NeDenSiz , ßirini SevDik SeßepSiz, ÖLümLere Gittik Ec ...
6117 4 1
İsteyipte söyleyemediğim o kadar çok şey var ki!... KİMİNİN Yüzüne, ...
8800 4 1

 

Ana Sayfa
Hakkımızda
İletişim
Güzel Sözler Anlamlı Sözler Özlü Sözler Aşk Sözleri Komik Sözler Slogan Sözler ilgili Sözler Güzel Mesajlar
En Beğenilen Sözler
Yeni Eklenen Sözler Söz Ekle


Shaiya TR